Bezstresowe dbanie o efektywność pracy prawników

Dwie funkcje Advisor247, które sprawią, że i Ty, i Twoi przełożeni będziecie spokojniejsi – i bardziej zadowoleni.

Prawnicy zarządzający wiedzą, że śledzenie godzin to podstawa efektywności rentowność kancelarii. Ale rejestracja z punktu widzenia prawników pracujących z klientami to też często codzienna walka prawników z narzuconymi limitami: „X godzin pracy dziennie” i „Y godzin do zafakturowania”.

Nasi klienci często pytają o mechanizmy, które wymuszą na tych prawnikach bieżące wprowadzanie czasu – bo to przecież najlepszy sposób, żeby nie zapomnieć o żadnej minucie, a przy okazji poprawić przychody i rentowność.

Jednak po krótkiej rozmowie przekonują się, że istnieje przyjemniejsza, bardziej efektywna droga.

Dlaczego tradycyjna rejestracja to problem?

  1. Presja „na już”
    Nieustanne przypomnienia: „Wprowadź czas sprzed tygodnia”, logowanie po godzinach, notatki na karteczkach… W efekcie ad hoc wprowadzanie danych staje się uciążliwą, administracyjną czkawką.
  2. Brak czytelności
    Nie widzę, ile już zrealizowałem, a ile jeszcze zostało mi do celu sprzedażowego.
  3. Ryzyko pomyłek
    Dopisywanie godzin na koniec tygodnia kończy się zazwyczaj rozmemłanym zarysem aktywności, pominiętymi czynnościami czy zdublowanymi czasami.

Lepszy sposób z Advisor247

W Advisor247 postawiliśmy na transparentnośćintuicyjność. Dzięki naszym dashboardom prawnik ma zawsze pod ręką:

  • czas przepracowany, czas fakturowany oraz wypracowaną wartość w PLN,
  • wskaźnik utylizacji (procent czasu przepracowanego, który będzie zafakturowany),
  • stopień realizacji dziennego celu sprzedażowego.

Wszystko w jednym widoku – jednym rzutem oka widzisz, czy jesteś na dobrej drodze, i co możesz spodziewać się na koniec tygodnia czy miesiąca. Wiesz przecież, że menedżerowie kancelarii oglądają te same dane, tyle że zbiorczo.

Kalendarz efektywności – narzędzie dla prawnika

Ale to nie koniec! Dla indywidualnej kontroli mamy również widok kalendarzowy, w którym:

  • dzień po dniu monitorujesz:
    – ile godzin przepracowałeś,
    – ile z nich jest fakturowanych,
  • przeglądasz wszystkie zarejestrowane czasy – możesz je edytować lub kopiować do innych dni,
  • otrzymujesz sprytne przypomnienia: Advisor247 podpowiada Ci , z jakimi dokumentami, mailami czy nowymi sprawami pracowałeś konkretnego dnia, by nic nie umknęło Twojej uwadze. Wystarczy, że wpiszesz do takiego przypomnienia tylko liczbę przepracowanych godzin – a zmieni się ono w zarejestrowany czas, zwiększając poziom realizacji celu dziennego. Koniec z wyszukiwanie maili w archiwum i zastanawiałem się co robiłeś 3 dni temu!

Zalety dbania o efektywność pracy w Advisor247

  1. Bez zbędnej presji
    Cel sprzedażowy jest jasny, a kontrola efektywności – prosta i przejrzysta.
  2. Oszczędność czasu
    Mniej ręcznej administracji, więcej czasu na pracę merytoryczną.
  3. Wiarygodność
    Dokładne dane to wiarygodniejsze informacje dla klienta i wyższa rentowność kancelarii.
  4. Satysfakcja zespołu
    Transparentne wskaźniki motywują, zamiast stresować.

Podsumowanie

Rejestracja czasu pracy i dbanie o efektywnosć pracy nie musi być „zmorą” pracy w kancelarii – może być Twoim sprzymierzeńcem w osiąganiu celów i zwiększaniu efektywności. W Advisor247 łączymy precyzję z prostotą obsługi, dając prawnikom narzędzie, które naprawdę działa. Odpowiedzialnie, bez niepotrzebnej pracy administracyjnej, dbamy o to, by każdy dzień był dobrze udokumentowany i przejrzysty – dla Ciebie i Twoich przełożonych. Bo to jest prawdziwa podstawa zadowolenia z pracy w każdej kancelarii. Również finansowego.

Zobacz również:

Dashboard Plus – nowy kokpit w Advisor247

Inteligentna rejestracja czasu w Advisor247

Kontrola efektywności i przychodów kancelarii

21.05.2025