Zaloguj się do panelu klienta

08.02.2022

#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word’a. Czy to może się udać i dlaczego warto?

Aktualności

Ciekawi Cię, jak może funkcjonować nowoczesna kancelaria w XXI wieku? Czy prawnik może być cyfrowym nomadą? Zobacz, jakimi doświadczeniami podzielił się Jędrzej Stępniowski w rozmowie z Marcinem Szymankiewiczem.

https://advisorsystems.clickmeeting.com/flink-3-kancelaria-bez-biura-i-worda-czy-to-moze-sie-udac-i-dlaczego-warto-/register

Jędrzej Stępniowski — współzałożyciel i wspólnik kancelarii dotlaw, która specjalizuje się w doradztwie na rzecz przedsiębiorstw z branży IT, nowych technologii i ochrony zdrowia. Doświadczenie zdobywał w trakcie kilkuletniej pracy dla jednej z największych polskich kancelarii prawnych oraz jako prawnik wewnętrzny w jednym z wrocławskich software house’ów. W rozmowie Jędrzej opowiedział o tym jak:

  • Zorganizować bieżącą wymianę informacji z zespołem i klientami korzystając z Asany i Slacka?
  • Zorganizować repozytorium dokumentów na Google Workspace?
  • Śledzić czas pracy korzystając z darmowych integracji i automatyzacji?

Zobacz, co możesz zrobić, żeby Twoja kancelaria pracowała jeszcze efektywniej.

Webinar odbył się w ramach akcji Flink! – projektu edukacyjnego, w którym pokazujemy jak nowocześni prawnicy mogą pracować lepiej, skuteczniej i sprytnie, bo to właśnie po norwesku oznacza słowo Flink.

W cyklu spotkań naszymi gośćmi byli prawnicy, którzy wypracowali charakterystyczne dla siebie metody działania, organizacji pracy oraz przepływu informacji i dokumentów w kancelarii oraz kontaktach z klientami.

Zobacz również:

Aktualności

08.02.2022

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

Aktualności

08.02.2022

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Aktualności

08.02.2022

#2 Flink: Jak efektywnie pracować nad sprawami klientów? Czy można uniknąć wypalenia zawodowego?

#2 Flink: Jak efektywnie pracować nad sprawami klientów? Czy można uniknąć wypalenia zawodowego?