
Konfigurowalny dashboard zapewni Ci pełen obraz i kontrolę kancelarii, umożliwiając działanie tam, gdzie to potrzebne.

Masz aż 19 możliwości rejestracji czasu pracy, dopasowanych do czynności, które wykonujesz.

Inteligentna rejestracja czasu pracy zasugeruje Ci czynności które bardzo łatwo zmienisz w czas pracy.

Czyli bezpośrednio w aplikacjach Word, Outlook, Excel i Adobe, bez zbędnego przełączania się między aplikacjami a systemem.

Portal klienta umożliwia Ci łatwe i bieżące informowanie klientów o postępach w sprawie, wymianę dokumentów oraz przesyłanie faktur.

Elektroniczny onboarding zweryfikuje online tożsamość klientów i dostarczy danych do procesów KYC/AML.

Advisor247 zapewnia wyjątkowo wysoki poziom zabezpieczeń (szczegóły niedługo dostępne na stronie).

Advisor247 rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie od wielu lat. Śledź ten postęp na naszej stronie i na profilu LinkedIn.
Advisor247 oferuje unikalne funkcjonalności na tle konkurencyjnych rozwiązań do zarządzania kancelarią.
Porównanie dostępnych na rynku systemów oraz rekomendacje wdrożeniowe znajdziesz w raporcie opublikowanym na stronach Krajowej Izby Radców Prawnych.















