Innowacje z Advisor247

Od lat współpracujemy z prawnikami, koncentrując się na ich realnych potrzebach i wymaganiach. Regularnie rozmawiamy z kancelariami z różnych krajów, analizujemy ich sposoby pracy, wykorzystywane narzędzia oraz napotykane trudności. Śledzimy trendy na rynku prawniczym i nowych technologie. To doprowadziło do powstania systemu Advisor247. I nadal jest to podstawą jego rozwijania.

Dashboard Plus – nowy kokpit w Advisor247
Dashboard Plus – nowy kokpit w Advisor247

Dashboard Plus w Advisor247 to jeszcze większa przejrzystość i łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji kancelarii. Dzięki intuicyjnemu układowi użytkownicy mogą w jednym miejscu śledzić najważniejsze wskaźniki, kontrolować postęp spraw oraz analizować wydajność pracy swoją i swojego zespołu.

20.03.2025
Czytaj więcej
Inteligentna rejestracja czasu w Advisor247
Inteligentna rejestracja czasu w Advisor247

Nowy moduł rejestracji czasu pracy w Advisor247 automatycznie rejestruje aktywności prawników, ogromnie usprawniając ewidencjonowania czasu pracy i minimalizując ryzyko pominięcia rozliczanych działań.

21.03.2025
Czytaj więcej
Elektroniczny onboarding klientów w Advisor247
Elektroniczny onboarding klientów w Advisor247

Pierwszy kontakt klienta z kancelarią to kluczowy moment budujący zaufanie. Advisor247 usprawnia onboarding klientów, czyniąc go szybkim, profesjonalnym i zgodnym z regulacjami. Dzięki automatyzacji i inteligentnym narzędziom proces ten staje się prostszy i bardziej efektywny.

18.03.2025
Czytaj więcej
Więcej
Dlaczego opłaca się korzystać z Advisor247
Dowiedz się, co sprawia, że Advisor247 jest tak wyjątkowy oraz jak zwiększy on efektywność i komfort pracy w Twojej kancelarii.
Nowość icon
Patrzysz na sprawy szeroko

– konfigurowalny mainboard zapewni Ci pełen obraz i kontrolę, umożliwiając działanie tam, gdzie to potrzebne.

icon
W końcu wygodnie zarejestrujesz czas pracy -

Masz aż 19 możliwości rejestracji czasu pracy, dopasowanych do czynności, które wykonujesz.

Nowość icon
Advisor247 podpowie Ci czasy!

Inteligentna rejestracja czasu pracy zasugeruje Ci czynności które bardzo łatwo zmienisz w czas pracy.

icon
Pracujesz tak jak lubisz!

Czyli bezpośrednio w aplikacjach Word, Outlook, Excel i Adobe, bez zbędnego przełączania się między aplikacjami a systemem.

icon
Informujesz klientów łatwo i na bieżąco

Portal klienta umożliwia Ci łatwe i bieżące informowanie klientów o postępach w sprawie, wymianę dokumentów oraz przesyłanie faktur.

icon
Jesteś w pełni mobilny!

Dzięki aplikacji mobilnej zawsze masz kancelarię w kieszeni lub w torebce.

Nowość icon
Masz complience na starcie!

Elektroniczny onboarding zweryfikuje online tożsamość klientów i dostarczy danych do procesów KYC/AML.

icon
Advisor247 zapewnia wyjątkowo wysoki poziom zabezpieczeń (szczegóły niedługo dostępne na stronie).

Advisor247 zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa, chroniąc dane kancelarii, dokumenty i komunikację. Poznaj zastosowane mechanizmy bezpieczeństwa. 

icon
Twoja inwestycja jest bezpieczna!

Advisor247 rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie od wielu lat. Śledź ten postęp na naszej stronie i na profilu LinkedIn.

Advisor247 wyróżnia się spośród ponad 30 systemów do zarządzania kancelarią w Polsce. różniących się specyfiką, możliwościami i nowoczesnością. Wskazówki dotyczące wyboru i wdrożenia systemu do zarządzania kancelarią znajdziesz w raporcie Krajowej Izby Radców Prawnych.

Advisor247 - więcej niż zwykły system
Advisor 247 Desktop
Praca z Microsoft365
Pracuj tak jak lubisz. Korzystaj z Advisor247 bezpośrednio w dobrze Ci znanych programach i oszczędzaj swój czas.
Advisor247 Portal
Praca z Microsoft365
Oszczędź czas swój i swoich klientów. Zapewnij im wygodny dostęp online do informacji o sprawach i dokumentach.
Advisor247 Pocket
Praca z Microsoft365
Miej kancelarię w kieszeni lub w torebce. Zarządzaj sprawami, terminami i dokumentami oraz rejestruj czas pracy.