Advisor247 Desktop
Praca z programami Word, Excel i Outlook odgrywa kluczową rolę w pracy prawnika. Ciągłe przełączanie się między tymi aplikacjami a systemem zarządzania kancelarią oraz ręczne wprowadzanie wielu danych jest nie tylko uciążliwe – jest przede wszystkim stratą czasu. Dzięki Advisor247 Desktop możesz korzystać z systemu bezpośrednio w programach Word, Excel i Outlook. To rozwiązanie eliminuje straty czasu i umożliwia wygodną pracę – dokładnie tak, jak lubisz.

zarejestrujesz czasu pracy z dokumentem
utworzysz nowych klientów i sprawy
podłączysz dokumentów do klienta i sprawy
skorzystać z automatycznego wersjonowania oraz check-in/check-out
stworzysz szablony własnych dokumentów
zobaczysz informacje o utworzeniu i modyfikacjach.

zarejestrujesz czas pracy z wiadomością
podepniesz wiadomość wraz załącznikami do rekordów klientów
i spraw (Advisor247 zasugeruje Ci pod które)
przeniesiesz załączniki wiadomości do klientów i spraw
zobaczysz dokumenty klienta w Outlooku i możesz załączać je do tworzonej wiadomości
możesz korzystać w Outlook365 (Advisor247 Desktop) oraz w Outlook One (Advisor Cloud).












