Zaloguj się do panelu klienta

25.05.2021

Jak zwiększyć liczbę pozyskiwanych leadów? Pomóc mogą integracje!

Aktualności

Mamy XXI wiek. Cyfrowa transformacja galopuje… ale wielu prawników nadal funkcjonuje bez odpowiedniego systemu do zarządzania kancelarią. Co więcej ci, którzy decydują się na oprogramowanie, często nie biorą pod uwagę ważnego aspektu – możliwości integracyjnych wybranego systemu.  

Tymczasem powinno to być jedno z ważniejszych kryteriów przy wyborze odpowiedniego rozwiązania dla kancelarii. Dlaczego? Istnieje  najmniej kilka powodów. Oprócz oczywistych, jak możliwość szybszego wykonywania codziennych zadań, istotnym argumentem “za” jest wsparcie w pozyskiwaniu leadów – które wprost przekłada się na biznesowy rozwój kancelarii.  

Dlaczego możliwości integracyjne systemu do zarządzania kancelarią są tak istotne?

O tym, jak ważne są integracje, mogliśmy dokładnie przekonać się w minionym, 2020 roku. Podkreśla to m.in. autor artykułu Integrating legal solutions for lead intake is easier and more essential than ever. Artykuł został opublikowany na portalu LawTechnologyToday. Możemy w nim przeczytać, że:

  • Kancelarie, które korzystały z systemów wykorzystujących możliwości integracji, szybciej i płynniej przeszły w tryb pracy zdalnej.
  • Kancelarie te, dzięki systemom działającym w środowisku online, mogły również szybciej przestawić się na pozyskiwanie leadów i potencjalnych klientów przez Internet. 
  • Pandemia przyspieszyła proces (choćby częściowego) przeniesienia prawniczego biznesu do sfery online. Wygrali Ci, którzy szybko nauczyli się funkcjonować w zdalnym środowisku i pozyskiwać nowe współprace online, a nie w trakcie spotkań face to face

Integracje to ZAWSZE krok naprzód

Kancelarie, które korzystają z systemów niezapewniających możliwości integracji (lub co gorsza, niekorzystające z systemów do zarządzania kancelarią w ogóle), muszą liczyć się utrudnieniami. Takie kancelarie, wszystkie informacje i niezbędne dane muszą przechowywać w osobnych systemach i bazach. Utrudnia to nie tylko zbieranie leadów, ale także kwestie nieco bardziej prozaiczne, jak komunikację z potencjalnymi klientami i rejestrowanie pozyskiwanych kontaktów. 

W przytoczonym artykule z portalu LawTechnologToday czytamy, że:

  • Bez odpowiednich rozwiązań integracyjnych kancelaria może mieć problemy z zarządzaniem większą liczbą klientów i ich rzetelną obsługą. Dzięki integracjom można robić to wygodne z poziomu jednego systemu. 
  • Kancelarie takie marnują cenny czas swojego zespołu, nie wykorzystując szans, jakie niesie ze sobą automatyzacja. 
  • W efekcie potencjalni klienci (pozyskane leady) mogą czuć się zaniedbani… i ostatecznie wybrać kancelarię, która działa szybciej i sprawniej  – na przykład dzięki wykorzystaniu integracji. 

Warto pamiętać, że ostatecznie to właśnie pozyskiwanie nowych klientów jest główną osią rozwoju prawniczego biznesu. Trzeba więc dbać o potencjalnych klientów już począwszy od etapu pozyskania leadu – także dzięki technologii!

Co można zintegrować? Integracje w systemie Advisor247

Jakie funkcje i programy można ze sobą zintegrować? Możliwości w tym zakresie są niemal nieograniczone. W Advisor247 już w standardzie oferujemy kancelariom integracje: 

  • z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych,
  • z pakietem MS Office,
  • bazą VIES oraz GUS,
  • wkrótce:  z systemami DMS, takimi jak iManage czy Sharepoint.

Wszystkie te integrację sprawiają, że klienta (i sprawy, z którymi przychodzi) można obsłużyć szybciej i dokładniej – na każdym etapie, od pozyskania leadu aż po stałą współpracę. Co ważne, w Advisor247 dla wymagających kancelarii tworzymy również indywidualne, skrojone na miarę rozwiązania integracyjne. Są to m.in. szerokie możliwości indywidualnych integracji poprzez API: dowolnych systemów (np. księgowych, marketingowych), serwisów WWW i wielu innych narzędzi przydatnych w kancelarii. 

Dodatkowo, w Advisor247 obsługę klienta można prowadzić również przy pomocy dedykowanego Portalu Klienta. Jest on niezastąpiony na etapie po pozyskaniu leadu i przyjęciu sprawy. Dzięki Portalowi klient może sprawdzić, co dzieje się w jego postępowaniu, przez 24 godziny na dobę, bez angażowania prawnika. 

Inwestycja w system, który zapewnia szerokie możliwości integracji, zwraca się szybko

Na koniec, podsumujmy krótko korzyści płynące z wdrożenia systemu do zarządzania kancelarią, wyróżniającego się możliwościami integracyjnymi. 

  • Pełniejsze wykorzystanie leadów przekłada się na lepszy zwrot z inwestycji w marketing i szybszy rozwój kancelarii. 
  • Kancelaria zyskuje poczucie dobrze wydanych pieniędzy – z poziomu jednego systemu może zarządzać wieloma aspektami swojej pracy. 
  • Pozyskane leady, czyli potencjalni klienci, czują się lepiej zaopiekowani, bo prawnicy obsługują ich sprawniej; prowadzi to do nawiązania współpracy i uzyskania od nich rekomendacji w przyszłości. 

Sprawdź, jak wiele praktycznych możliwości oferuje prawnikom Advisor247. Poznaj wszystkie możliwości, a jeśli potrzebujesz indywidualnych rozwiązań – skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy Ci pomóc. 

Zobacz również:

Aktualności

25.05.2021

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

Aktualności

25.05.2021

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Aktualności

25.05.2021

#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word'a. Czy to może się udać i dlaczego warto?

#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word’a. Czy to może się udać i dlaczego warto?