Zaloguj się do panelu klienta

27.10.2021

Nowe Fakturowanie w systemie Advisor247

Aktualności

W Advisor247 doskonale rozumiemy, że praca z fakturami nie należy do ulubionych zajęć prawników. Właśnie dlatego wciąż dokładamy starań, aby w naszym systemie realizacja zadań związanych z fakturowaniem była szybsza, wygodniejsza i bardziej efektywna. 

Swoją premierę właśnie miało aż 5 bardzo praktycznych nowości związanych z fakturowaniem. Nowe możliwości są już dostępne w Advisor247 dla wszystkich użytkowników.

Nowy, bardziej intuicyjny interfejs okna Faktury

Nowy ekran fakturowania jest teraz jeszcze bardziej przejrzysty. Wyglądem przypomina rzeczywisty dokument, dzięki czemu poruszanie się po nim jest prostsze i bardziej naturalne.  

Widok dostępny w interfejsie okna Faktury podzieliliśmy na funkcjonalne sekcje. Dodaliśmy także możliwość modyfikacji poszczególnych pozycji na fakturze. Łatwiejsze jest teraz również utrzymanie pełniejszej kontroli nad zawartością dokumentu – w tym edycja  m.in. nazwy, ilości czy wartości.

Te zmiany doceni każdy prawnik, który ceni sobie proste i skuteczne rozwiązania!

Zmieniony ekran faktury korygującej 

Wprowadziliśmy również praktyczne zmiany w sekcji dotyczącej faktur korygujących. Wydzielone zostały sekcje „Przed korektą” i „Po korekcie”. Ponadto dodaliśmy możliwość modyfikacji elementów źródłowych pozycji faktury (np. czasów pracy czy wydatków.)

Dzięki tym zmianom łatwiej jest zachować pełną kontrolę nad korygowanymi fragmentami faktury. To teraz naprawdę proste!

Szybkie tworzenie pojedynczej faktury 

Rozumiemy, że czasem każdy prawnik musi wystawić fakturę naprawdę szybko. Dlatego usprawniliśmy tworzenie pojedynczej faktury, dodając zakładkę DO ROZLICZENIA na karcie podmiotu i sprawy.

W zakładce DO ROZLICZENIA znajdują się jedynie elementy przygotowane do wystawienia na fakturze (zatwierdzone czasy pracy, zaliczki, wydatki i aktywne ryczałty). Do stworzenia faktury wystarczy oznaczyć odpowiednie rekordy na liście i kliknąć przycisk NOWA FAKTURA. System sam pogrupuje, zsumuje i rozliczy elementy składowe pozycji faktury.

Dzięki temu do wystawienia faktury wystarczą jedynie trzy kliknięcia (Zaznacz ->Utwórz-> Zapisz). I już – dokument jest gotowy do wysyłki klientowi!

 

Domyślne nazwy pozycji faktury 

Elementy faktury aktualnie tworzone są z domyślnie przypisanymi nazwami i parametrami – według poniższego schematu.

To jednak jeszcze nie wszystko. Udostępniliśmy także możliwość edycji wszystkich pozycji faktury i jej składowych przed wystawieniem. Prawnicy, którzy chcieliby udoskonalić tę opcję jeszcze bardziej, mogą skontaktować się z nami i zamówić dodatkową funkcjonalność, polegającą na dodaniu możliwości zmiany przypisanych wartości.

Nowe szablony faktur

Na koniec kilka słów o zmianie, która (dosłownie!) widoczna jest na pierwszy rzut oka. Zmianie uległy szablony faktur. Wraz z nowym wyglądem ekranu fakturowania uatrakcyjniliśmy również wygląd szablonów faktur i załączników do nich.

Szablon faktury jest teraz spójny z wyglądem załącznika, tworząc estetyczną całość. Elementy faktury oraz załącznika są teraz bardziej przejrzyste – zarówno klientowi, jak i prawnikowi, łatwiej jest aktualnie odnaleźć w dokumencie poszukiwane informacje. 

Co ważne, każdy z szablonów jest od teraz dostępny w dwóch wersjach językowych – polskiej oraz angielskiej.

 

Jeszcze wygodniejsza praca prawnika – na co dzień!

Słowem kluczem, które towarzyszy nam przy tworzeniu i udostępnianiu kolejnych funkcjonalności i ich modyfikacji, jest WYGODA. Zależy nam, aby wszyscy prawnicy korzystający z Advisor247 mogli oszczędzać czas, zarabiać więcej i po prostu – pracować wygodniej.

Mamy nadzieję, że zmiany w  fakturowaniu przyczynią się właśnie do wzrostu wygody wykonywania codziennych zadań.  A my tymczasem… pracujemy nad kolejnymi usprawnianienami, aby na bieżąco odpowiadać na potrzeby nowoczesnych kancelarii!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu!

Zobacz również:

Aktualności

27.10.2021

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

O komunikacji, zarządzaniu i zabawie

Aktualności

27.10.2021

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali

Aktualności

27.10.2021

#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word'a. Czy to może się udać i dlaczego warto?

#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word’a. Czy to może się udać i dlaczego warto?