25.06.2020
Sprawna i wygodna współpraca z klientami kancelarii
Zrozumiałym jest, że klienci chcą na bieżąco wiedzieć co dzieje się w ich sprawach. Dla kancelarii może to oznaczać duże ilości zapytań mailowych i telefonicznych od klientów. Chyba, że kancelaria zdecyduje się na wdrożenie narzędzia usprawniającego obsługę klienta.
O ile czas przeznaczony na obsługę klienta przez prawnika wiąże się z budowaniem relacji, do której dialog jest niezbędny, o tyle czas związany z wymianą dokumentów i informowaniem o terminach można lepiej wykorzystać. Z pomocą przychodzi Portal Klienta Advisor247 Portal – system pozwalający na łatwe, a zarazem bezpieczne udostępnianie klientom:
- informacji o postępach w sprawach
- najważniejszych terminów
- wybranych dokumentów dotyczących spraw
- faktur i salda przeterminowanych płatności
oraz na bezpiecznie i poufne przesyłanie dokumentów przez klientów do kancelarii.
Zalety dla kancelarii
Advisor247 Portal zapewnia bezpieczeństwo komunikacji – dane przechowywane są tyko w systemie Advisor247, w certyfikowany centrum danych, zaszyfrowane. Dodatkowo, uprawnieni pracownicy kancelarii mają pełną kontrolę nad tym, co jest widoczne w Portalu – sami oznaczają te dane do których klienci mają mieć dostęp.
Advisor247 Portal to:
- Komunikacja w oparciu o jeden system
- Łatwe i natychmiastowe zarządzanie dostępami do treści
- Branding – logo, adres https, powiadomienia dotyczące Portalu
- Możliwość konfiguracji
- Bezpieczeństwo – szyfrowane dane
- Wygodny i intuicyjny interface
Szczegółowe informacje o systemie Advisor247 na https://advisor247.pl/legal
Zobacz również: