Zamów demo już teraz!

Wszystko, czego potrzebuje nowoczesna kancelaria

W Advisor247 Legal wierzymy, że jeden system może spełnić potrzeby nawet bardzo wymagających prawników. Dlatego stale rozwijamy nasze oprogramowanie. Zobacz, w jak wielu zadaniach wesprze Cię Advisor247 Legal.

Testuj demo

Podmioty i sprawy

Wszystkie informacje, których potrzebujesz w zasięgu ręki. Zarządzaj bazą podmiotów i spraw jeszcze bardziej efektywnie.

Więcej
  • pełna baza obsługiwanych podmiotów,
  • firmy, osoby kontaktowe, klienci indywidualni,
  • wyszukiwanie po dowolnych cechach,
  • wykrywanie duplikatów i konfliktów,
  • kartoteka spraw,
  • role – oponenci, świadkowie, strony w sprawach,
  • indywidualne stawki godzinowe.

Czasy pracy, wydatki, zaliczki, ryczałty

Kontroluj liczbę przepracowanych godzin i finanse kancelarii. Oszczędzaj czas i zarabiaj więcej.

Więcej
  • stoper lub ręczne wpisywanie czasów pracy,
  • kategoryzacja czasów pracy i wydatków,
  • zarządzanie stawkami godzinowymi przypisanymi do pracowników i/lub klientów,
  • możliwy wieloetapowy proces zatwierdzania,
  • korekta czasu fakturowanego względem zarejestrowanego,
  • indywidualne opisy usług, wydatków,
  • obsługa wielu walut, stawek podatkowych,
  • zbiorcze zestawienia, filtrowanie po wszystkich cechach.

Organizacja pracy

Poznaj nowy wymiar organizacji pracy. Sprawnie, efektywnie i z jednego miejsca zarządzaj zadaniami, zasobami i dokumentami.

Więcej
  • integracja z MS Outlook, zapisywanie wysłanych i odebranych e-maili jako historia komunikacji w podmiocie i sprawie,
  • współdzielony kalendarz z wszystkimi terminami,
  • rezerwacja zasobów firmowych,
  • przydzielanie zadań i kontrola ich realizacji,
  • strefa dokumentów współdzielonych,
  • publikowanie komunikatów firmowych do wiadomości pracowników,
  • korespondencja przychodząca i wychodząca,
  • generowanie listy wysyłkowej,
  • baza organów i instytucji.

Dokumenty

Problemy z zapanowaniem nad obszerną dokumentacją? Nigdy więcej. System zadba o organizację dokumentów za Ciebie.

Więcej
  • dodawanie dowolnych dokumentów do Podmiotu, Sprawy,
  • wersjonowanie,
  • funkcjonalność „przeciągnij i upuść”
  • podgląd w aplikacji bez konieczności pobierania,
  • generowanie pism, umów, listów na podstawie własnych szablonów,
  • wyszukiwanie dokumentów po ich treści,
  • kategoryzacja dokumentów,
  • integracja z pakietem MS Office (wtyczka do MS Word, Excel).

Fakturowanie

Nie trać energii na obsługę dodatkowych programów do fakturowania. Advisor247 Legal ma wszystkie funkcje rozliczeniowe, jakich potrzebuje nowoczesna kancelaria.

Więcej
  • generowanie i ewidencja faktur,
  • generowanie załączników ze szczegółową listą wykonanych usług i wydatków,
  • masowe generowanie i automatyczna zbiorcza wysyłka na adresy e-mail,
  • faktury vat, zaliczkowe, pro forma, korygujące, zagraniczne,
  • rozliczanie ryczałtów i zaliczek,
  • statusy płatności,
  • generowanie pliku JPK FA.

Uprawnienia użytkowników

Rozumiemy, że pracownicy kancelarii mają różne zadania. Skutecznie zarządzaj uprawnieniami użytkowników i zachowaj pełną kontrolę.

Więcej
  • indywidualna konfiguracja praw dostępu,
  • proces zatwierdzania i korygowania czasów pracy i wydatków,
  • osobne prawa do poszczególnych funkcji (np. do fakturowania),
  • ograniczenie dostępu do wybranych dokumentów,
  • prawa podglądu, edycji lub usuwania danych.

Marketing i CRM

Pracujesz nad projektem marketingowym? A może tworzysz bazy klientów? Do organizacji marketingu i CRM nie potrzebujesz osobnego systemu. Advisor247 Legal wystarczy.

Więcej
  • baza potencjalnych i obecnych klientów,
  • dowolne sposoby klasyfikacji i segmentacji podmiotów,
  • etapy pozyskiwania klientów,
  • pełna historia komunikacji (telefony, e-maile, spotkania),
  • projekty marketingowe i ich uczestnicy,
  • generowanie masowej korespondencji papierowej.

Raportowanie

Raportowanie nie musi być przykrą koniecznością. Advisor247 Legal przyspieszy i usprawni tworzenie rzetelnych raportów.

Więcej
  • pełna elastyczność w zakresie filtrowania danych, grupowania, sortowania i ustawienia widoków w systemie,
  • eksport dowolnego zestawienia bezpośrednio do formatu MS Excel lub PDF,
  • możliwość zdefiniowania dedykowanych raportów tabelarycznych i graficznych widocznych bezpośrednio po zalogowaniu,
  • tworzenie dedykowanych raportów w MS Excel,
  • automatyczne generowanie i wysyłanie raportów zgodnie z harmonogramem.

Integracja

“Integracja” brzmi przerażająco? Nie musi. Advisor247 Legal zawiera szereg funkcji, dzięki którym będziesz mógł pracować wygodniej niż kiedykolwiek.

Więcej
  • MS Outlook – zapisywanie e-maili do systemu,
  • MS Word i Excel – zapisywanie i wersjonowanie dokumentów,
  • synchronizacja kalendarza z serwerem MS Exchange lub subskrypcja do zewnętrznego kalendarza,
  • bramka SMS – wysyłanie powiadomień do klientów lub pracowników,
  • centrala telefoniczna lub system Call Center (opcja),
  • systemy ERP i księgowe (opcja),
  • formularze na stronach internetowych (i wiele innych dostępnych dzięki REST API).

Advisor247 Pocket

Zarządzanie sprawami kancelarii zza biurka to przeszłość. Pracuj efektywnie z dowolnego miejsca i o dowolnej porze dzięki Advisor247 Pocket.

Więcej
  • dedykowana aplikacja na platformy iOS i Android,
  • szybki dostęp do pełnej bazy podmiotów, spraw i dokumentacji,
  • dodawanie czasów pracy, wydatków,
  • zarządzanie kalendarzem i zadaniami.

Portal klienta - Advisor247 Portal

Klient oczekuje Twojej dostępności 24/7? Niepotrzebnie. Wszystkie najważniejsze informacje znajdzie na Portalu Klienta.

Więcej
  • śledzenie postępów w sprawach,
  • informacja o terminach,
  • wymiana dokumentów,
  • udostępnianie faktur i salda płatności.

Zamów demo