24.02.2022
O komunikacji, zarządzaniu i zabawie
Komunikacja to niezwykle ważna sfera naszego życia, którą nierzadko pomijamy w codziennej analizie biznesowej. Tymczasem często to właśnie sposób, w jaki rozmawiamy z naszymi klientami, sprawia, że ci z nami zostają, a nawet polecają nasze usługi dalej.
O komunikacji, jak łączy się ona z systemami do zarządzania kancelariami, a także sile zabawy w biznesie możesz przeczytać w dzisiejszym Techletterze.
Miłej lektury!
TYCH ARTYKUŁÓW NIE MOŻESZ PRZEGAPIĆ:
- Dobre porozumienie ze współpracownikami i klientami może budować Twoją kancelarię, jak i być jej słabym punktem. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby budować trwałe relacje z klientami:
https://advisor247.pl/jak-prowadzic-komunikacje-kancelarii-zeby-klienci-do-nas-wracali - Wśród porad specjalistów często można usłyszeć, że do dobrego zarządzania kancelarią niezbędny jest system CRM. Ale czym on właściwie jest? I jak go dobrać do swoich potrzeb? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz klikając w ten link:
https://okiemprawnika.pl/blog/crm-dla-kancelarii-prawnej - Czy zabawa może wspierać wzrost biznesu? Jak wyobraźnia rozwija wizję firmy i pomaga rozwiązywać problemy biznesowe? Martin Reeves szuka odpowiedzi na te pytania podczas wystąpienia w ramach TED: https://www.ted.com/talks/martin_reeves_how_play_can_spark_new_ideas_for_your_business
Zobacz również:
24.02.2022
Jak prowadzić komunikację kancelarii, żeby klienci do nas wracali
24.02.2022
#3 Flink: Kancelaria bez biura i Word'a. Czy to może się udać i dlaczego warto?
24.02.2022